Webmail
MyBTCnew
Online
ChangeOperator
Webmail
MyBTCnew
Online
ChangeOperator

Hoe verander ik van telecomoperator?


SOLO
BOX


  1. Bestel onze SoloBox online of met dit formulier. U kan ons het formulier sturen per post, per fax of gescande e-mail.
  2. Nadat u de factuur van de SoloBox heeft betaald, wordt uw aanvraag verder verwerkt. Enkele dagen later ontvangt u van Belgian Telecom de SoloBox router en bijgevoegd de bevestigingsdatum van activatie.
  3. Zeg uw huidige ADSL en/of telefonie abonnement op bij uw huidige operator (zie punt 4).
  4. Hoe zegt u uw huidige service op?

4.1 Telefonie

Met nummerbehoud:
Vanaf het moment dat uw telefoonnummer wordt overgedragen naar Belgian Telecom wordt uw huidige telefonie leverancier automatisch van de opzeg verwittigd.

Indien u uw nummer wenst te behouden kiest u deze optie bij uw online inschrijving of vervolledigt u Toestemming tot overdracht van uw vast(e) telefoonnummer(s).

Zonder nummerbehoud:
Zeg uw telefonie-abonnement bij uw huidige telefoon operator pas op nadat u een bevestigingsdatum van activatie van ons heeft ontvangen. Klik hier voor een voorbeeld van een opzeggingsbrief.

4.2 ADSL of kabel internet

Zeg uw abonnement op bij uw huidige provider pas op nadat u een bevestigingsdatum van activatie van ons heeft ontvangen. Klik hier voor een voorbeeld van een opzeggingsbrief.

4.3 Mobiel (optie)

Zeg uw huidig GSM abonnement op bij uw huidge operator, nadat uw simkaart actief is en de nummeroverdracht naar Belgian Telecom volledig uitgevoerd is. Klik hier voor een voorbeeld van een opzeggingsbrief. Let op: eventueel krediet op uw oude prepaid simkaart wordt niet overgenomen.


KMOBOX

  1. Bestel onze KMOBox met dit formulier. U kan ons het formulier sturen per post, per fax of gescande e-mail.
  2. Nadat u de factuur van de KMOBox heeft betaald, wordt uw aanvraag verder verwerkt. Enkele dagen later ontvangt u van Belgian Telecom de KMOBox router en bijgevoegd de bevestigingsdatum van activatie.
  3. Zeg uw huidige ADSL en/of telefonie abonnement op bij uw huidige operator (zie punt 4).
  4. Hoe zegt u uw huidige service op?


4.1 Telefonie
Met nummerbehoud:
Vanaf het moment dat uw telefoonnummer wordt overgedragen naar Belgian Telecom wordt uw huidige telefonie leverancier automatisch van de opzeg verwittigd.
Indien u uw nummer wenst te behouden vervolledigt kiest u deze optie bij uw online inschrijving u Toestemming tot overdracht van uw vast(e) telefoonnummer(s).

Zonder nummerbehoud:
Zeg uw telefonie-abonnement bij uw huidige telefoon operator pas op nadat u een bevestigingsdatum van activatie van ons heeft ontvangen. Klik hier voor een voorbeeld van een opzeggingsbrief.

4.2 ADSL of kabel internet
Zeg uw abonnement op bij uw huidige provider pas op nadat u een bevestigingsdatum van activatie van ons heeft ontvangen. Klik hier voor een voorbeeld van een opzeggingsbrief.

4.3 Mobiel (optie)
Zeg uw huidig GSM abonnement op bij uw huidge operator, nadat uw simkaart actief is en de nummeroverdracht naar Belgian Telecom volledig uitgevoerd is. Klik hier voor een voorbeeld van een opzeggingsbrief. Let op: eventueel krediet op uw oude prepaid simkaart wordt niet overgenomen.